- Kwaliteit en resolutie
- Product info

- Pop-art
- Prijzen
- Bestellingen per post
- Bezorging
- Problemen bij bestellen


Kwaliteit en resolutie:

Waar moet mijn digitale foto aan voldoen?

  • Liefst een JPEG bestand van minimaal 1500x2000 pixels (3 mega pixels) voor de formaten tot 50 x 70cm.
  • Grotere formaten dan 50x70cm liefst een file in de hoogst mogelijke resolutie, met voorkeur min. 5 mega pixels.

Hoe zit dat met de resolutie?

  • Twijfel je aan de kwaliteit van de foto?. Dan adviseren wij je de foto aan ons te mailen zodat wij deze kunnen beoordelen. De vereiste resolutie is sterk afhankelijk van de scherpte van de foto en de kwaliteit van de camera.

Wat doen jullie als blijkt dat de foto niet voldoet aan de eisen voor een goede afdruk?

  • Als je een bestelling plaatst en deze is niet geschikt om af te drukken nemen we contact met je op en overleggen wat de volgende stappen zijn. Wat altijd kan is een afdruk van de foto opsturen, wij scannen hem dan in en kunnen dan wel veelal,  de afdruk op doek maken.

Hoe bepaal je zelf of een foto geschikt is en wat moet je doen bij twijfel?

  • Je kunt, als je op de file van de foto gaat staan met je rechter muisknop klikken. In de eigenschappen kun je dan zien welke grootte en/of resolutie de foto is gemaakt. Soms moet je doorklikken naar samenvatting of picture.
  • Blijf je twijfelen,  stuur de file gewoon op en wij beoordelen kosteloos of de foto een goed eindresultaat kan opleveren.

Product info: 

  • Kun je van een kleuren foto een zwart/wit of sepia afdruk op doek laten maken? 
  • Ja, je kunt een kleuren foto aanleveren, deze wordt door ons kosteloos omgezet naar desgewenst zwart/wit of sepia.

Kun je van een zwart/wit foto een  sepia afdruk op doek laten maken?

  • Ja we kunnen van een zwart/wit foto ook een  sepia afdruk maken.

Is het mogelijk om een afdruk van foto, dia of negatief te laten maken?

  • Deze mogelijkheid bestaat natuurlijk ook. Je stuurt je foto, dia of negatief per post aan ons op, we scannen deze dan in en, mits de kwaliteit het toelaat, printen wij het doek. Aan het scannen zijn geen extra kosten verbonden, dit maakt deel uit van de Art to Art service.

Ik wil een aantal voorbeelden zien, kan dit?

Worden de zijkanten ook bedrukt?

  • Ja, de zijkant van het doek wordt over de breedte van het frame ook bedrukt. Zo ontstaat een doorlopende afbeelding wat een extra effect geeft aan het kunstwerk.

Krijg ik een voorbeeld van mijn bestelling?

  • Van een gewone bestelling zonder extra bewerkingen krijg je in principe geen voorbeeld. Indien wij dit nodig achten nemen wij contact met je op.
  • Voor een foto met special effect en/of bewerking sturen we je tot 2 maal een voorbeeld. Na het tweede voorbeeld is er meestal een akkoord. Mocht blijken dat er extra voorbeelden dienen te worden gemaakt dan zal per voorbeeld een bedrag van 10,00 euro in rekening worden gebracht. 

Wat is beeldrecht?

  • Voor alle afbeeldingen geldt dat je zelf verantwoordelijk bent voor het eventuele portret en/of autheursrechten.

Pop-art:

Is het mogelijk om een pop-art doek te laten maken van mijn eigen foto?

  • Dat kan, en geeft een hele leuke extra dimensie aan je eigen foto.

Kan ik zelf de kleur combinatie bepalen?

  • Op het bestel formulier  kun je bij opmerkingen aangeven welke kleur combinaties je zou willen.

Welke kleur combinaties zijn mogelijk?

  • In principe is iedere kleur combinatie mogelijk, zie voor meer info de pagina special effect’s. Daar kun je de standaard combinaties zien die Andy Warhol heeft gebruikt.

Kan ik voor een pop-art foto iedere foto opsturen?

  • Je kunt zelf aangeven welk deel van de foto moet worden gebruikt om de afdruk te maken.

Krijg ik een voorbeeld van het eindresultaat te zien? 

  • Ja, voor een foto met special effect en/of bewerking sturen we je tot 2 maal een voorbeeld, na het tweede voorbeeld is er meestal een akkoord. Mocht blijken dat er extra voorbeelden dienen te worden gemaakt dan zal per voorbeeld een bedrag van 10,00 euro in rekening worden gebracht.

Prijzen: 

  • Je foto op canvas, aan je eigen muur, kan voor een vaste  zeer lage prijs. Zelfs goedkoper dan onder andere Kruidvat, Blokker en de Hema. Dus super kwaliteit in je interieur voor een zeer scherpe prijs!  
  • De korting wordt ook gegeven op afdrukken van verschillende foto’s, mits ze op hetzelfde afleveradres gelijktijdig kunnen worden geleverd.

Wat zijn de prijzen voor afwijkende maten?

  • Voor alle afwijkende maten geldt dat daar na aanvraag eerst een prijsopgave voor wordt afgegeven.

Komen er nog extra kosten bij?

  • Als u niet heeft gekozen voor extra betaalde speciale effecten komen er geen kosten meer bij. De prijzen in de prijslijst zijn allemaal inclusief BTW, eventueel scannen en verzenkosten (voor Nederland en België).

Bestellingen per post:

Kan ik ook een foto opsturen om er een afdruk van te laten maken?

  • Ja, dat kan. Zodra de foto (dia of negatief) bij ons binnen is wordt deze gescand en bij voldoende kwaliteit, afgedrukt.

Kun je van een dia of een negatief ook een afdruk maken?

  •   ook van een dia en/of een negatief kunnen we een afdruk maken. Het scannen van de dia’s en of negatieven gebeurt kosteloos. 

Hoe kan ik het beste mijn aanvraag aanleveren per post?

  • Je vult het bestel formulier in, geeft aan dat je geen digitale file hebt van de foto. Na ontvangst van de betaling sturen we je een speciale retour enveloppe met verdere instructies. In deze speciale retour enveloppe kun je kosteloos je foto, dia of negatief opsturen.  

Krijg ik mijn opgestuurde foto, dia of negatief terug?

  • Deze worden vanzelfsprekend aan je terug gezonden, wel willen wij je er op wijzen dat het verstandig is geen onvervangbare foto’s per post te versturen. Wij kunnen op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor het verlies van dergelijke items door toedoen van derden.

Bezorging:

Wordt ik op de hoogte gebracht op welke dag het doek geleverd wordt?

  • De dag van versturen ontvang je van ons een bericht, je kan er dan van uitgaan dat de eerst volgende dag het doek voor de eerste maal wordt aangeboden door de pakket dienst.

Zijn er verzendkosten aan verbonden?

  • Voor alle producten geld dat er aanvullende verzendkosten verschuldigd zijn, mits specifiek anders vermeld op de site zoals o.a. voor canvas, plexiglas, dibond, vynil, tuinbanner, tuincanvas etc. voor deze producten zijn geen verzendkosten verschuldigd, deze kosten zijn in de prijs inbegrepen. Dit geldt voor zowel Nederland als België.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

  • Als je er niet bent wordt er door de pakket dienst een bericht achtergelaten, meestal wordt er ook geprobeerd een tweede aanbieding te doen de volgende dag. Mocht ook dit mis lopen dan kun je het doek meestal afhalen op het dichts bijzijnde postkantoor.

Is het mogelijk om het doek op een ander adres te laten bezorgen?

  • Dat is mogelijk, dit heb je dan moeten aangeven op het bestel formulier. We bezorgen op elk adres binnen Nederland en België.

Wat is de levertijd?

  • De levertijd voor een foto op doek is 5 werkdagen na ontvangst van de betaling. Dit geldt voor zo wel Nederland als België.
  • Voor speciale bewerkingen kunnen we overgaan met afdrukken als we goedkeuring hebben op het voorbeeld dat is opgestuurd naar de klant.

Ik heb mijn doek met spoed nodig of voor een bepaalde datum, kan dit?

  • We doen ons uiterste best ernaar te streven om aan alle wensen van de klant te voldoen. Zodra de betaling binnen is kunnen we aan de slag. Er is tevens altijd de mogelijkheid om, voor de snelheid,  je doek af te halen bij ons in de winkel in Krimpen aan de Lek. 

Problemen bij bestellen:

Ik krijg de melding cookies moet worden ingeschakeld voor een juiste werking

  • Het kan voor komen dat Uw browser aangeeft de cookies in te schakelen omdat er anders geen item in je mandje kan worden geplaatst. Deze instelling kun je zonder verdere veiligheids risico's gewoon inschakelen. Dit kun je doen in het tabblad van je browser waar de internet instellingen staan. In het  tabblad opties ga je naar privacy en hier kun je aangeven, afhankelijk van het type browser, of je wel of niet cookies wilt ontvangen en/of de internetzone verplaatsen naar normaal.